Grab the RSS feed

A Hectic Week

Minggu nie memang minggu yang sangat hectic bagi aku dan juga orang2 di sekeliling aku...sebabnya ada assignment falsafah pendidikan yang sangat menguji jiwa dan raga semua para pelajar yang mengambil subjek tersebut...

Dan kerana subjek tersebut aku merasa tertekan....tertekan bukan kerana nak menyiapkan assignment di last-last minute tetapi tertekan dengan groupmates yang hanya mengambil sikap sambil lewa...groupmates yang tidak memberikan komitmen terhadap kerja berkumpulan itu...apapun aku dah settled down sekarang nie...aku dah cool down...

Apapun aku sangat bersyukur kerana aku berjaya menyiapkan assignment itu berbantukan kengkawan aku yang lain yang kebetulan kena hantar assignment tue pada hari yang sama...kami buat sesama, perah otak sesama, saling 'copy n paste'....sebabnya lecturer kami tak sama maka memberikan peluang kepada kami untuk saling 'copy n paste' kerja masing-masing...thank god for getting me a really nice friends, roommates and housemates yang saling memahami masalah masing-masing....

Buat pengetahuan korang semua, rumah aku nie sentiasa menjadi tumpuan semua orang...sentiasa akan ada tetamu yng berkunjung sama ada untuk membuat assignments, melepak, berborak, bergosip mahupun yang hanya untuk mempau rokok...plus rumah aku nie jugak menjadi sarang-sarang penagih untuk melihat movies...sebabnya roommates aku ade desktop plus with a great speaker...just like Raais masa kat Kolej Cemara dulu...what a experience

Dan minggu nie boleh dikatakan atas meja makan paling kurang akan ada 3 bijik laptop....yang paling maximum pernah ada 8 laptop kat atas meja makan aku nie plus sebiji desktop...giler tak giler...berselirat wayar-wayar....pepun i don't mind cos more is merrier...

0 comments:

  •