Grab the RSS feed

Cuti Day


Hari nie hari cuti bagi aku...bukan hari nie aje tapi tetiap minggu hari khamis...

asalnya hari jumaat pon aku cuti tanpa mempunyai kelas tetapi coursemates aku yang lelain yang bijak tapi kurang cerdik telah memilih hari jumaat pukul 11-12 tengahari untuk diadakan kelas Discrete Mathematics...betapa aku terpaksa bersetuju namun dalam hati aku *&^%&$&*#%Y$....macam takde hari lain nak pilih...tapi aku masih bernasib baik mereka memilih pagi jumaat instead petang jumaat...kalau petang jumaat, wajib aku *^%%$@&%$ depan muka sorang-sorang...

plan nak siapkan assignment subjek Falsafah dan Dasar namun jauh di dasar hati aku tahu yang hari ini cuma akan berlalu begitu sahaja...

sabtu nie pula macam biasa ada kelas ko-kurikulum...betapa aku tertunggu-tunggu kelas pada sabtu ini agar aku dapat release tension dengan mendengar celoteh pensyarah di dalam kelas itu yang mampu menggeletek bulu ketiak aku sehingga menjadi kerinting...

cuma pada hari ahad agak membuat aku tension...sepatutnya aku balik ke kg pada petang sabtu sebab hari ahad kan thaipusam maka otomatiknya senin cuti...kan dapat 3 hari cuti...tetapi uni aku yang gah (gah la sangat) telah membuat program kecemerlangan akademik pada tengahari ahad tue dan aku diwajibkan hadir(cuba teka? sebab aku cemerlang ke sebab aku tak cemerlang) makanya kalau aku nak balik kg, aku kena balik pada petang ahad dan kembali ke kolej pada petang senin...huh buang masa dan duti aje aku balik kalau setakat dapat semalam aje tido ngan mak aku...

pastu kalau aku balik, for sure la aku tak studi...giler ko...minggu depan senin cuti, selasa aku ada test untuk subjek killer, pastu rabu ada satu test lagi yang membunuh plus ngan satu assignment yang nak kena hantar...nasib baik assignment tue celah gigi aje aku buat...

pepun minggu depan memang akan menensionkan aku...so 99% aku takkan balik kg dan hanya 1% sahaja aku akan balik kg...tapi mana tahu...siapa tahu...kalau aku akan amik 1% tue...

----------------
Now playing: Kangen Band - Kembali Pulang
via FoxyTunes

0 comments:

  •