Grab the RSS feed

Busy Busy Busy


Masya'allah aku sangat busy minggu nie...

hari nie dah hari rabu...ada assignment nak kena hantar tengahari nie tapi alhamdulillah dah siap minggu lepas...

petang nie aku ada test Matematik Diskrit...bab 1 dan bab 2..bab 1 bagi aku ok cuma bab 2 tue agak kepayahan sikit...pepun aku dah prepare masa weekend so tak risau sangat dah...

esok aku takdak kelas...tapi aku mungkin akan terperap kat library untuk siapkan assignment subjek falsafah dan dasar pendidikan...due date nyer senin depan dan aku tak siapkan apa lagi...nak 20-25 pages so i'll struggle to finish it...but thank god i already have all the material i needed and i've done the draft...just tinggal taip sajor...

pastu esok juga akan start Karnival Ilmu KAB a.k.a Hari Terbuka...khemah semua dah pasang kat kolej aku nie...dah start meriah dah dengan student2 yang terlibat dah mula bergerak membuat latihan dan persiapan...termasukla aku...kalau tiada aral melintang aku terpaksa-rela untuk menjadi master of ceremony or mc on friday evening for a talk regarding Palestine...oh my god...

Untuk sabtu, paginyer aku ada kelas ko-kurikulum...dan petangnyer aku kena jaga gerai jualan untuk unit kiosk...rasanya sepanjang petang sabtu tue aku kena bertugas...

dan akhirnya ahad..hah setakat nie aku takde tugasan yang perlu dibuat pada hari ahad tue melainkan siapkan assignment aku yang due hari senin...

nie pon hari nie aku akan start buat assignment aku...dengan stay kat library...why library if you ask me? because internet connection there are fast plus dengan katil takde sebab untuk memanggil-manggil aku untuk landing di atasnya.

0 comments:

  •