Grab the RSS feed

Assignment...

Skang nie kat kolej aku nie sentiasa sejuk aje...bukak kipas pon paling tinggi no 3...kalau semester lepas, hah amik kalau ada n. 10, no 11 aku bukak...panas ya amat...tapi sejak masuk semester baru nie...pindah masuk rumah baru nie...asyik rasa sejuk aje...bukan setakat masa malam ngan pagi aje, waktu tengahari buta pon rasa sejuk aje dok dalam rumah...takde angin yang bertiup pon tapi rasa sejukla...best gilos...kalau waktu malam kadang-kadang tak bukak kipas pon...

hari nie negeri aku nie cuti...cuti sempena perayaan jubli emas sultan negeri aku nie memerintah jadi sultan...so hari takde kelas...aku tido aje la...tapi takde la sampai tak bangun dari katil, melampau la tue... ingat badak ape tak reti-reti bangun tido...

skang nie assignment aku adela 2-3 yang dah siap...semuanya assignment individu...yang tinggal skang assignment kumpulan...memang aku tak gemor buat assignment kumpulan sebab akan melembabkan keja aku...tension woo nak bekerjasama dalam kumpulan nie...walaupun kadang2 yang dalam kumpulan tue kawan baik sendiri tapi belum tentu lagi kerja yang dia buat tue akan memuaskan hati kita...so tue tak termasuk lagi mereka mereka yang kita tak kenal tapi terpaksa menjadi ahli kumpulan...wuii mencabar zahir dan batin aku nie...itu yang bley menyebabkan aku dapat stress nie...

pepun aku tetap berusaha yang terbaik untuk mendapat keputusan yang terbaik...alhamdulillah masa semester 1 aku dah dapat result yang ok...moga-moga semester 2 nie aku dapat keputusan yang lebih baik...

0 comments:

  •