Grab the RSS feed

Duit Lagi!

Hari nie aku hantar motor aku masuk bengkel...sebab dah banyak problem yang timbul...

1st - Ekzos dah kaput...eksoz yang dah berapa tahun tak bertukar telah mengeluarkan bunyi yang sama taraf ngan bunyi bas...selalu kena kutuk ngan bebudak rumah aku...jadi aku dah decide tukar baru

2nd - Lampu belakang....lampu belakang tu dah lebih dari seminggu...errr ke 2 minggu tak nyala...aku buat dekk jek...malam2 merayap pi KHAR dengan beraninya tanpa ada lampu belakang...

3rd - Suis signal...nie pon buat hal...macam kecik jer problem nie tapi memang aku rasa susah la kalau takdak signal nie...macam menyusahkan pengguna jalanraya yang lain...chewahh poyo jer...ini pon dah lebih dari seminggu tak bley digunakan...

4th - angin tayar...angin tayar aku macam kurang....memang bley rasa dia kurang time aku merempit gi kelas...tapi sebab MALAS punya pasal, sanggup naik motor ngan angin kurang...dahla badan badak lagi ada hati naik motor ngan angin tayar kurang

jadi petang tadi sebelum aku gi kelas EDU, aku pi la hantar motor aku kat kedai motor feveret aku...sebaris ngan bilik kuliah Taman Bernam...memang baeekkk punya servis kat kedai motor nie...

tapiiii....still kena kuar duit lagi.....

0 comments:

  •