Grab the RSS feed

Gigih

Hari nie hari ahad...hari ke-5 berpuasa...

sepatutnya pagi-pagi ahad macam hari nie ditambah dengan keletihan berpuasa...aku tengah tido lagi...tapi malangnya disebabkan ada asaimen yang perlu dihantar esok masih belum siap, maka gigihlah aku pepagi ahad macam nie memanjat kolej Khar ke rumah Haieri untuk siapkan asaimen...

tapi bila aku call, dia tak angkat....terus menuju ke rumah Zairi pula...sebbaik dia angkat...lepak jap pastu call Haieri lagi sekali dan nasib baik dia angkat...

angkut semua buku pi bilik Haieri nak siapkan asaimen...partner asaimen aku si Sahir tak diketahui kat mana...tapi aku agak dia mesti membongkang lagi...

buat punya buat...dah hampir siap...dah petang baru si Sahir sampai...aku suh dia siapkan asaimen tue dan aku balik rumah Bernam 22 dan tido...

hahaha

0 comments:

  •