Grab the RSS feed

Kelas Ari Nie Hanya Sejam

Hari nie sangat best woo...kelas cuma sejam dari 3 jam...ini emua gara2 kelas aku hari nie bertempat di Auditorium tingkat atas...tingkat bawah plak ada acara apa ntah jadi adalah sangat mengganggu ok...jadi lecturer aku dengan baik hatinya telah membenarkan kami balik awal 2 jam...yeahooo

Cuaca hari nie sangat panas...dahla malam tadi tak bley tido maka pagi tadi aku bangun lambat dari kebiasaan...

pastu sempat gi shopping kat TF...gi sengsorang sebab Butang sibuk katanya nak studi untuk test petang tadi...

balik kelas plak, ajak Ijat gi bazar ramadan yang mana tahun nie telah bertukar tempat...kalau tahun sebelum-sebelum nie, bazar ramadan Tanjong Malim dibuat di sebelah balai bomba, tahun nie bazar ramadan telah bertukar tempat ke Taman Wangsa Jaya berdekatan ngan Billion Tg. Malim...jauh woo ngan kampus...ekceli tempat tu dah kawasan penghujung pekan Tg. Malim...kesian kat bebudak UPSI dah tak bley merendek petang2 ke bazar ramadan sebab takde bas yang gi ke arah Billion tue...

tapi bagi aku, bagus la dia pindah sebab kalau tak memang jam jalan berdekatan ngan kampus tue...dahla sempit kawasan sebelah balai bomba tue...memang tak selesa nak membeli belah...

dan kat kawasan baru setelah aku gi ushar tadi...fuh memang selesa habis...memang besar kawasan tue...parking moto pon senang...banyak plak tue gerai jualan...tapi aku ngan Ijat tak beli apa pon sebab semua makanan tue tak menarik...haha...maksudnya kami berjaya mencontrol nafsu nafsi kami....

0 comments:

  •