Grab the RSS feed

Misi Menyiapkan Asaimen

Aku ada asaimen nak hantar hari senin depan...jadi tinggal kurang dari 48 jam...dan dalam masa-masa genting begini aku akan jadi cepat emo bila semua orang berpusu-pusu menanyakan jawapan kepada soalan-soalan asaimen yang aku tak sentuh lagi...bukan 1-2 hari tapi dah hampir seminggu orang dok tanya jawapan...

dan dah nak seminggu gak aku cakap aku tak buat satu apa lagi pon...hish itupun still ada gak makhluk2 yang nak juga tanya jawpaan kepada asaimen yang aku tak buat lagi...

and memang malam nie ada yang terasa bila aku post status fb yang secara terang-terangan kata aku tak siap lagi jadi jangan tanya jawapan dari aku...malah aku yang nak mintak jawapan dari diaorang...

aku geram ok...ok aku lelaki tapi aku berhak untuk sentap...boley?

0 comments:

  •