Grab the RSS feed

Tak Bleh Blah

Aku rasa hari nie semua paper melayu cakap pasal Pasha Panda mengaku yang kekasihnya si Sang Kelembai tu....tak bleh blah betul aku ngan statement dia tue....dah 2-3 tahun la aku (dan semua rakyat Malaysia....eh bukan semua tapi orang pompuan melayu dan hanya segelintir lelaki Melayu) tau pasal hubungan hangpa....dedulu bukan main lagi menafikan tapi hari nie wah bangga kuar kat suratkhabar mengaku memang derang kekasih...macam nak bagi makan selipar aku jer....

dahla tak habis2 bergaduh dengan menggunakan twitter...ingat cantekk sangat ker....kalau berani wrestling dalam lumpur sambil pakai bikini la...apa kes setakat bergaduh guna twitter...

pepon ingatlah kalau ko tu pernah meruntuhkan masjid orang, masjid ko pon takkan kekal la...itupon kalau jadi la masjid ko....

okla

aku nak pergi touch-up muka...foundation aku dah cair nie

0 comments:

  •