Grab the RSS feed

Citer Baru

Yes, selepas 2 bulan ke sana ke mari tanpa hala tuju yang baik, hari nie dah start semester baru....

dan semester baru nie au mulakan dengan ponteng 2 kelas....muahaha

yerla aku sampai Tg. Malim nie pon kul 12tghari...kelas pagi nie aku ada 2....satu kul 8-9 dan satu lagi 10-11....mana nak sempat...tapi kelas kul 8-9 tu lecturer tak masuk jadi bley dikira sebagai tak ponteng la...yang aku ponteng kelas kul 10-11...kelas subjek minor, Percukaian...

pastu aku ada kelas kul 2-4 ptg...ha yang tu aku pergi ler...kelas Teori Nombor yang diajar oleh lecturer aku semester lepas, En. Azhar...

ok tutup citer pasal kelas untuk hari nie, aku nak citer pasal rumah sewa plak...

pasal rumah sewa aku nie, ada 2 perubahan yang berlaku...

yang pertama, rumah sewa aku dah ada tv...maka bley la layan Laila Asyikin malam2....and citer Duyung Aridinata...well Duyung Aridinata tu nak tgk pelakon dia berkemban ajer...muahaha...tv kat rumah aku nie disumbangkan oleh Jasni....

perubahan ke-2 plak, penghuni rumah sewa aku nie bertambah dari 12 orang ker 14 orang...ada 2 orang kawan kitaorang yang masuk menjadi ahli Bernam 22, Rumah Kedai Boon Siew....yup nama rasmi rumah sewa aku nie adalah Bernam 22, Rumah Kedai Boon Siew....

2 geng yang baru masuk tue adalah Farid @ Abe dan Izat @ Ejat....dua-dua budak Pendidikan Islam...jadi secara rasminya bebudak rumah aku dari 14 orang, terdapat 7 orang adalah budak Pendidikan Islam....

kepada korang yang terkejut dengan angka 14 orang satu rumah, janganlah cepat melatah mahupun terkejut...sebab rumah sewa aku nie adalah besar okay...3 tingkat, 6 bilik tido, 4 bilik air...ha jadi bukanlah kami tido berhimpit-himpit mahupun bersesak-sesak melainkan kami tinggal dengan selesa sekali disini...purata 2 orang sebilik..

so itulah jerla life aku untuk semester 5 nie...yer aku dah semester 5...tinggal 3 semester lagi sebelum aku grad dengan cemerlang...Insya'allah

0 comments:

  •