Grab the RSS feed

Plan Jenjalan

aiyoh geng aku semua dah kecoh pasal plan nak jenjalan ke mana sem depan....

orang tue tanya aku, orang ni tanya aku...

kecoh tau...mementang duit kpm sem depan dah masuk....

hurm asyik aku jer jadi mastermind

pepun nak kabo kat korang aku kalau bab2 berjalan nie ada 4 geng....

1. Geng otai
2. Geng gila2
3. Geng ayu tapi ganas
4. Geng serumah

geng otai nie terdiri dari 1 lelaki iaitu aku dan 3 pompuan - Ata, Lana n Fifi....sebab apa nama geng nie otai? sebab ahli geng nie semua kira otai la....haha matila perasan sendiri

geng gila2 plak ada 5 ahli yang kesemua lelaki termasukla aku...aku lelaki tahu....semua ahli geng nie cosmet aku kecuali sorang - Syam....sebab Syam nie la geng nie dipanggil geng gila2...perangai dia memang gila...tapi kan kalau ada tugasan/assignment berkumpulan, yang mana sah-sahla terdiri dari ahli geng nie jugak kecuali Syam sebab dia lain course, geng ini akan berubah nama menjadi geng The Killers...nama kumpulan nie aku yang bagi sempena kumpulan muzik The Killers yang aku minat...

geng ayu tapi ganas ini baru sahaja aku join semester lepas....geng ni terdiri daripada kebanyakan bebudak cosmet aku yang mojoritinya adalah pompuan dan hanya segelintir je lelaki...jadi nama geng nie ayu sebab banyak ahli pompuan dan ganas sebab wujud jugak ahli lelaki yang sedikit....

geng serumah nie lain macam sikit....sebabnya setakat nie hanya dianggotai oleh 3 orang sahaja - aku, Butang n Nuar....nie pon geng yang gila2 jugak sebab berjalan macam orang gila....macam sem lepas plan nak ke Genting tapi telah jenjalan di One Utama dan Ikea seharian....jauh beza tu ngan Genting....

skang nie dah 2 geng - geng otai & geng ayu tapi ganas - telah tanya kat aku aktiviti untuk sem depan....untuk geng otai tarak problem sebab bilangan ahli adalah sedikit dan sebab semua ahli otai maka tak susah membuat pilihan.... untuk geng ayu tapi ganas plak agak sukar sikit untuk merancang aktiviti sebab bilangan ahli yang ramai...jadi ada banyak kepala yang perlu dijaga...tapi takpe....dah namanya ayu tapi ganas, mesti tak teruk mana la aku rasa...

satu geng lagi - geng gila2....hurm yang nie spesel sebab kitaorang terjah ajer ke mana kami nak pergi....macam sem lepas kami pergi Penang tanpa berfikir panjang....tengahari Jumaat decide nak gi penang, esoknya pagi sabtu dah on the way ke Penang....tak ke gila tu....tanpa berfikir panjang....tapi walaupun begitu...ahli geng ini kecuali aku mengalami kekangan duit...tapi takpe kai tetap berusaha untuk berjalan2.....

untuk geng serumah plak takde hal...dah namanya serumah jadi perancangan tue senang aje...

so nantikan ajela ke mana destinasi kami sem depan....

0 comments:

  •