Grab the RSS feed

World Cup 2010

hari bermulanya secara rasmi World Cup 2010....satu dunia sekarang akan mengalami demam 'Makan Bola, Tido Bola, Mandi Bola'....

Aku?

herm takde maknanya aku nak join demam tue...aku tak minat bola...terus terang aku cakap aku tak minat bola...

TAPI

aku minat pasukan German ngan Perancis....dua pasukan nie antara pasukan favourite aku la...and yes i will watch their game...

jangan tanya kenapa aku suka dua pasukan nie....takde sebab cuma aku suka...ahh tipula...aku suka Perancis sebab dulu dia ada Zinedine Zidane...oh aku suka cara dia tanduk Marco Materazzi masa World Cup 2006....hahah

dan sekarang Perancis ader Thiery Henry....kedua-dua pemain nie bagi aku hebatla...and antara pemain bola yang aku kenal...yang lain...harammm nak kenal

so tadi aku sempat gakla tengok first game World Cup 2010....Afrika Selatan vs Mexico...aku terlepas gol pertama Afrika Selatan tapi aku sempat tengok gol penyamaan Mexico...

pepun jangan disebabkan bola nanti kamu dibuang kerja, fail exam dan sebagainya...

0 comments:

  •