Grab the RSS feed

Akhirnya....

Akhirnya akak aku dah selamat pindah rumah hari nie....alhamdulillah

selepas 12 tahun dia duduk menyewa kat rumah lama dia kat Kg. Baru tue, dia pindah gak ke rumah sewa baru yang lebih selamat, lebih lawa dan lebih segala-galanya...

so dari Kg. Baru ke Setiawangsa....

oh tapi rumah baru nie pon rumah sewa gak...dah penat aku ngan mak aku suh dia beli rumah tapi macam2 alasan dia bagi... tapi aku tau sebenarnya selagi aku tak kerja, tak habis belajar, selagi tue la dia takkan beli umah...

yer akak aku memang banyak berkorban untuk kami sekeluarga...anak sulung la katakan...dia la yang paling banyak berkorban jiwa, raga, duit dan masa untuk kami adik beradik...masa abah sakit dulu pon dia jugak yang banyak berkorban...

alhamdulillah...hidup dia penuh dengan rezeki...cuma jodoh jer yang belum ada...pepun selagi mana aku bley tolong, aku tolong la dia...contoh dari dia nak cari rumah sewa baru sampailah dia nak pindah, aku tolong dia sebagai driver....

pepun aku harap dia suka ngan rumah baru dia nie...

0 comments:

  •