Grab the RSS feed

Malam Yang Buhsan

Malam ini sangat bosan...lepas maghrib, teman bukak facebook jap....pas tengok2 kejap teman tutup...then teman blogwalking....pegi blog orang.....tengok apa derang buat....ada yang bengang ngan lecturer yang tak berapa bijak...ada ke nak ajar orang tapi dia sendiri pon tak betul...tapi biasakla nama jer lecturer tapi bukan semua boleh pakai....eh tapi bukan lecturer teman tau...nie lecturer budak lain...alhamdulillah setakat nie semua lecturer aku ok kecuali lecturer pembangunan sahsiah yang langsung tak membangunkan sahsiah aku....tapi bukan salah dia ok...salah diri teman sendiri....

lepas dah habis blogwalking, teman tengok drama House season 6 episod 2...inilah satu-satunya drama yang aku tak pernah miss dari season 1 lagi....kalau kat Asteruk dia tayang kat saluran AXN 701 tapi aku rasa yang season 6 nie Asteruk tak tayang lagi...mungkin end of this year baru dia akan tayang....yang aku tengok nie macam biasa sedut dari internet le....



pas habis tue...tengok drama melayu...ala drama-drama raya hari tu yang tayang kat tv...teman kan balik Tg. Malim nie awal jadi mana nak sempat tgk semua drama tue....

then lappy lappy di conquer oleh Pak Din yang dah dua hari berturut-turut melepak kat bilik aku...sekiranya sebelum ini dia hanya busy duduk dalam bilik dia buat assignment, tapi selepas dah hantar semua asaimen dia, dia pon rajin ler lepak bilik teman tengok cerita....masa nie teman dah nak tertido dah tapi sib baik Butang buat air...Kopi O' Ais tue...ngan dia bawak naik rempeyek or tempeyek....masyuk ooo

habis minum a few hosmet aku gi karuk...ala karaoke...teman tak join sebab tak masuk la jiwa teman....karuk bukan dalam list favourite teman...daripada habis duit gi karuk teman lebih suka gi main bowling ker, snooker/pool ker....tgk wayang ker which is satu pong takde kat Tg. Malim nie...sedeyyyyyy.....

so sementara derang gi karuk, teman layan filem korea....tutup lampu kunci pintu supaya tak diganggu....yup teman memang jiwang sebab tgk filem korea tapi sukatik teman la kan....

Romantic President...filem Korea yang teman layan semalam


lepas tue, bukak kunci pintu balik and teman post entry nie...and teman nak masuk tido dah nie....cau cin cau

0 comments:

  •