Grab the RSS feed

Hari Cuti Menjelma Lagi...

Hari cuti mingguan teman menjelma lagi...hari jumaat...

setiap hari jumaat teman takde kelas...jadi hari nie lah hari cuti mingguan teman...selain hari ahad....hari sabtu teman ader kelas PBSM....

rutin teman hari nie...bangun pagi gi kemas kat dapur sikit2...then basuh baju yang dah penuh sebaldi....

pas sidai baju...gi shopping kat TF Behrang 2020...seperti biasala Butang la peneman setiaaku ke mana2....gi TF sebab beli barang2 rumah dan juga bahan2 untuk aku masak petang nie....

masa on the way nak balik rumah...hujan la plak, memandangkan teman nie hanya mempunyai motor, jadi kebasahan la teman masa balik dari TF tue...takdela berhenti mana2 untuk berteduh sebab maleh...baik balik rumah terus dah alang2 nak basah...

petang tadi lepas jumaat terus start masak..memula aku buat agar2 roti...first time buat tapi alhamdulillah menjadi...sodappppp sehingga menjilat jari...cuma kurang manis sikit...kalau manis tu dilebihkan sikit mosti lagi sodapppp

hari nie aku giliran ngan Pak Din masak makan malam...menu hari nie yang ditentukan oleh aku ialah Nasi Tomato ngan Ayam Masak Merah...alhamdulillah menjadi nasi tue sebab aku nie bukanlah terer sangat nak masak nasi yang special macam nasi lemak ke...nasi tomato ker...selalu mentah....kesudahannya...Nuaaarrr!!! tolong tengok nasi tue...hahaha

and malam nie...kebosanan melanda...seb baik aku dah mengenal facebook...tapi still macam tak ramai jer online FB malam nie...malam2 lain ramai...

0 comments:

  •