Grab the RSS feed

Khamis - Buat Keje Giler


Dalam kelas Al-Jabbar Abstrak or abstract algebra. Aku tgh ngantuk sebab tak paham.


Tapi kan hari nie memang kelakar...semalam Pn. Zila lecturer subject calculus dah cakap yang kelas pagi nie akan bertukar tempat dari kelas di Taman Bernam ke DKA kat kampus...yang kelakarnya aku dah bangun tido dan siap awal sebab aku rasa macam ada sesuatu yang menyebabkan aku bangun awal hari nie...tapi aku terus keluar rumah dan berjalan kaki ke kelas di Taman Bernam yang terletak di belakang rumah aku nie aje...masuk jer kelas, cuma aku 3 student ajer walhal jam dah kul 8...then aku teringat kelas tukar tempat...terus aku inform 3 classmates aku tue dan derang pon lupa jugak macam aku....giler kelakar kami nie....seb baik keluar kelas jer nampak bas untuk ke kampus...

masuk kelas pon dalam 15 minit lewat..tapi Pn. Zila ok...

habis kelas awal...suppose habis kul 10 tapi kul 9 dah habis...pegi Bitarasiswa makan breakfast...then naik bas ke taman bernam semula untuk kelas Algebra...maka terhasillah gambar di atas tu...masuk ajer kelas, ader berita gembira menunggu...kelas petang tadi batal...yeahhuuuu

okeyh...

jadi apakah kerja gila yang teman buat?

PEGI KL....

mesti hangpa semua macam pikiaq....

'la pi KL jer...apa giler nya?'

gilernya sebab pi KL takde tujuan...just nak keluar dari pekan yang kecik nie dan mengembara di kota...

basically what i want to say is i bored living in this town....

hahah matila tak sedar diri....berasal dari small town jugak

tapi yang penting, teman gi ngan Butang....kitaorang gi KL just buang duit tambang naik komuter yang maha lembap....jalan2 cari makan...window shopping....that's all...

overall habis around rm50....rm20 tambang - komuter, monorail, lrt....rm15 makan....rm15 cooler pad...yes i only bought cooler pad...

and the most interesting part is....we're in an amazing race...hahaha

alkisahnya kami nak kejar tren balik Tg. Malim kul 8 malam...tapi tiket tak beli lagi...kami sampai stesen monorail KL Sentral kul 7.50mlm...korang tau kan berapa jauhnya stesen monorail ngan KL Sentral tue...terpaksa berlari-lari...terus gi kaunter tiket....siap potong barisan lagi...lepas tue berlari ke platform..sekali salah platform plak...berlari lagi keplatform yang betul...nasib baik sempat naik ...kami naik jer tren terus gerak...giler ah...kalau kebiasaannya semua tu mengambil masa setengah jam...kami ambil masa 10 minit jer...

so selamat sampai ke TG. Malim semula...

0 comments:

  •