Grab the RSS feed

Tuisyen

Assalamualaikum....apa khabar?

teman cuma nak kabor yang start hari nie teman jadi guru tuisyen...

alkisahnya rezeki tuisyen nie datang secara tetiba....

minggu lepas masa teman dok rilek-rilek dalam rumah, tetiba ader makcik nie datang....kebetulan masa tu kat luar ada bebudak rumah aku tengah main badminton...makcik tue tanya ada tak sesapa yang boleh ajaq tuisyen matematik....bebudak rumah aku kata ada sorang jadi depa pon panggil la teman keluar cakap ngan makcik tue...

makcik tu cakap dia tengah cari guru tuisyen untuk anak lelaki dia....dia tanya boleh tak aku ajar tuisyen...aku yang takde engalaman tue cakap tak pasti kalau makcik yakin ngan aku boleh la jugak hantar anak dia belajar kat sini

jadi tadi...baru sat-sat nie anak dia belajar tuisyen ngan aku....untuk kelas yang pertama nie...oklah...aku rasa memang budak nie lemah dalam subjek matematik....

pepun insya'allah aku akan ajar sebaik yang mungkin bagi membantu budak nie...

0 comments:

  •