Grab the RSS feed

TV Time!

Alo eberibadi? How are you?

Skang nie musim melihat tv....almaklumlah kelas dah banyak yang habis....xsimen pon dah tinggal 1-2 so ader banyak terluang....

Bila dah banyak sangat masa terluang, maka masa dihabiskan untuk melihat tv....tetapi memandangkan kolej takdak duit maka tv dalam ertikata set televisyen tidak wujud di kolej aku nie melainkan di foyer tempat orang lalu lalang nak naik bas gi kampus...

So nasib baiklah internet kat bilik dah laju maka tengok tv internet ajola....citer yang menjadi ikutan kengkawan aku sampaikan aku tertarik dan terlibat sama ialah citer Matahari dan jugak Keliwon kat TV3...

Yang aku peliknya muka kengkawan aku bley la dikatakan ganas-ganas...layan lagu rock tapi layan Matahari ngan Keliwon...camna tue? dan bukan aku yang memperkenalkan kat depa semua citer tue tapi depa yang ajak aku tengok...confucius aku ngan bebudak nie...



and bagi aku sendiri...aku nak tengok 2 citer nie....Merah Putih yang start petang ni kat TV3 dalam slot Lagenda pada pukul 4.30ptg dan jugak di TV9 pada pukul 8.30mlm dan juga Ghost 2 yang akan mula pada 19 April nie kat 8TV...why on earth aku nak tengok kedua-dua citer nie?

sebab untuk Merah Putih tue di buat oleh RadiusOne yang terkenal dengan pelbagai cerita yang super best seperti Sindarella, Rona Roni Makaroni dan juga Emil Emilda....boleh dikatakan 70% drama yang dihasilkan atau diterbitkan oleh produksi ini berjaya mejadi drama feveret aku...so aku tak sabar la nak tengok sebuah lagi drama keluaran syarikat nie...






the second drama is Ghost season 2....OMG i love the first season of this drama.....naz and cheryl are so funny yet so dramatic....plus the plot are great...funny, horror, drama, suspen, thriller...lengkap la kiranya....and thats whyla i tak sabar nak tengok drama nie...starts 19 april on 8TV.....

0 comments:

  •