Grab the RSS feed

Tandas Hancing

Takde benda menarik yang berlaku hari nie yang nak diceritakan...cuma terasa nak tulis something...kiranya at least ade la update terbaru....yerla nak jugak lawan ngan kawan aku yang nan sebatang...eh silap...nan seorang tue...ntah ape la yang dia dok ngumpat ngan kawan dia pasal aku...

Ikutkan hati memang aku nak korek sapa kawan dia dan apa yang derang ngumpatkan tapi dah badan pon sakit2, maleh aku nak layan...lantak ko la 'kasut' oii...tapi takpe...ader lori ader bas...lain hari aku balas...

Macam aku cakap, takde benda menarik yang berlaku hari nie...yang ade cerita tak menarik...hari nie aku kene keje kat Elgar Court ngan Zati n Ada...ader 8 flat semuanya yang perlu 'bed making' n cuci toilet & kitchen...setiap flat ader 6 bilik dan disebabkan semuanya adalah en-suite maka ader 6 toilet for each flat to bring a grand total of 48 bed n toilet yang perlu disiapkan...eurgghh...

aku secara sukarela menawarkan mencuci toilet dan kitchen manakala Ada n Zati 'bed making'...sebabnya aku tak berapa gemar buat bed tue sebab kena banyak tunduk yang mana bisa mengcramkan tulang belakang aku...by the way kesemua flat yang kitaorang kena cuci tue dihuni oleh pelajar2 dari Mainland China...

Dan apa yang aku bley cakap pasal toilet derang adalah horrible...kotor dan busuk...dengan bau hancing lagi...dengan t@i# kering...iiieeewww....err statement nie hanya sah laku kepada student lelaki yer...manakala toilet yang digunakan student pompuan plak tak berapa kotor...biasalah tu kan...lelaki vs pompuan...

penat memang tak terkata la...tapi nasib baik dapat partner ngan Ada n Zati...kureng penat aku sebab sambil keje sambil pot pet...kalu dapat partner ngan orang lain mesti tension sebab senyap aje buat keje...ingatkan tak sempat nak siapkan semua flat tue hari nie tapi nasib baik ader kontijen bak kater Ada yang datang membantu...heh takdela ramai sangat pon cuma 5 orang...at least meriah sikit bila buat keje ramai2...dan ditambah seorang lagi yang cuma datang tolong tengok dan tolong menyempitkan ruang...

Lega rasanya sebab dapat habiskan jugak semua keje tue on time...bila balik office, supervisor kitaorang dah takde...lega lagi sekali sebab tak payah bersoal jawab ngan dia...

0 comments:

  •