Grab the RSS feed

Janji

argghhh tensioonnnnya dengan derang nie...kater nak datang pukul 9...ini aku dah datang kul 9 tak nampak pon batang hidung derang....eiii nie yang nak marah nie...

semalam ye ye jer kat ym kater nak datang lepak kat Physics Bridge nak bincang assemen Linear Algebra...siap pesan suruh aku jangan lambat...alih-alih aku dah datang awal (well takder la awal pon, pukul 9.15 baru aku sampai)...tengok2 haram nampak batang hidung derang...derang nie memang tau...suka sangat berjanji tapi janji tue tak ditepati...baiklah aku berjanji ngan lembu...yerla manusia dipegang pada janjinya, lembu dipegang pada talinya....

dahla aku nie tak paham ngan Linear Algebra nie...pastu dengan nota yang ntah hape2...aku bukak 3 buku yang aku pinjam dari library pon aku still tak gheti nak buat assemen tue...ingatkan pagi nie bley ler belajar ngan derang...alih2derang bley lak mungkir janji...

tapi takper...disebabkan aku nie orang yang baik dan penyabar...aku akan cuba tak maki bebudak nie bila derang sampai nanti...Pana, if u read this, please, please, please next time don't make a promise to me if u can't do it....or else i'll maki u ok...

(maksud aku yang aku akan maki bukanlah aku akan keluarkan kata2 kesat cuma aku akan perli memerli sajor)

0 comments:

  •