Grab the RSS feed

Jumaat

Hari nie jumaat...sepatutnya aku ada satu kelas pukul 8-10 pagi tadi tapi dibatalkan sebab lecturer ada meeting...

so kira hari nie hari cuti aku la...

pagi aku bangun macam biasa, kul 8.30pg...bangun jer aku terus bukak tenet nak survey hotel untuk pervutian aku untuk study week nanti...

memang pening kepala nak pilih yang mana satu...banyak sangat pilihan...

pastu petang aku ingat nak tido..tapi tak tido pon..

si Pet ajak tengok citer...Legend of The Fist : Return of Chen Zhen lakonan Donnie Yen...ala yang femes dalam filem Ip Man....

pastu Butang ajak aku pi minum plak...minum kat kedai Kak Yang...semalam kami makan lunch kat situ pastu nampak ada orang order ABC ngan Lai Chi Kang...macam sedap so petang tadi Butang ajak la aku pegi minum...aku on aje...

pas minum, aku ajak dia pegi bundle..saja nak tengok2...bundle tu terbesar kat pekan yang kecik nie...

last petang tadi aku gi gunting rambut plak...dah panjang sangat...pastu aku tengok makin mudah gugur plak bila rambut panjang...tue yang aku pi gunting tu...

0 comments:

  •