Grab the RSS feed

Exam Part 4 : TMK 3033 (Aku Sedih)

Disebabkan aku rasa sangat sedih sekarang nie, maka kata ganti diri pertama telah bertukar dari teman kepada aku...

hari nie aku ader 2 paper exam....

pagi tadi paper akaun awalan....alhamdulillah senang tapi dah hilang markah sebab aku taktau nak jawab satu soalan tue..tapi aku still optimistik yang aku akan dapat A untuk paper tue...

yang membuatkan aku sedih adalah paper kedua petang tadi...TMK 3033 : kalkulus pelbagai pembolehubah atau omputih cakap Multivariable Calculus....

aku bajet paling tinggi dapat B...berharap tak fail ajer...pepun musnah la angan-angan dan cita-cita aku untuk mendapatkan biasiswa PTPTipu.....

argghhhh aku sangat sedih....jangankan dapat pointer first class, dekan pon belum tentu lagi disebabkan satu paper yang membunuh....

kalkulus....ko pemusnah harapanku

0 comments:

  •