Grab the RSS feed

Summon

Last week i got summon from my beloved university security guard...

Why? why me....

Ceh poyo aje...sapa suruh buat salah? kan dah dapat surat cinta...

Kesalahannya? Meletak motorsikal di laluan pejalan kaki...

Muahahaha aku mana tau situ bukan tempat parking moto. aku tengok banyak aje orang parking moto situ...aku ikut ajela

sekali minggu lepas aku pi fakulti nak amik slip exam, aku park la moto aku kat situ...keluar aje fakulti aku dah nampak surat cinta terselit kat helmet...

dan semalam baru aku pi bayaq...kat situ dia tulih denda tak melebihi RM50...aku dahla tgh sengkek...pi jela bayar...

tapi masa nak bayaq tu, 1/2 jam aku dok dalam pejabat security pasal kena lecture pasal tempat yang boleh parking moto kat dalam universiti...tapi takpela sebab at least aku dah tau tempat mana yang boleh, tempat mana yang tak boleh nak parking moto...

last-last pakcik security tue cakap oleh sebab nie saman pertama aku dapat, maka diakurang denda menjadi RM10...hah lega aku...itupon kira banyakla jugak...aku ingat nak mintak Rm 5 tapi kang dia tamba lecture 2 jam so baik aku blah...

pepun terima kasihla kat pakcik security guard sebab kurangkan denda aku...

----------------
Now playing: 6ixth Sense Ft Noe Letto - Cinta Yang Sempurna

0 comments:

  •